Busrak2 saglik ocaginda kontrolu yapan kadini doğum yaptırma yetkisi olan kisi yani ebe. Cocuk gelisimden tam olarak ne anlayanilir ki? Saglik ocagidna kilosu boyu ölçülüyo kafa cevresi ölçülüyo. Birde sacma bi sekilde cocuklarimiza aşi yaptiriyolar o kadar. Doktor onlardan cok daha detsuli kontrol edip ayina gore bilgi veriyo. Sacma degil aslinda mantıksal olarak düşünurseniz kadini doğurtma yetkisi olan ebe cocuklarimiza aşi vs vuruyo. Bu bu mantiksizligin icinde doktor daha iyi olmaz ni sizce? ☺️☺️