sngl_21 Bebeğim 2.5 aylık ve tek göğüsle emziriyorum bebeğimi ama mamada veriyorum son 2 gündür sütüm tazyikli geldiği için meme reddi var benim gibi olanlar yardımınıza ihtiyacım var ne yapmam gerekiyor.
efeninannesi__ sngl_21 emzirmeden hemen hemen önce elle sağım yapabilirsiniz böylece sütün fazlasını almış olursunuz ve bebeğiniz rahatça emer eğer doymazsa sagdiginiz sütü verebilirsiniz kaşıkla veya biberonla
efeninannesi__ sngl_21 tazzikli geliyor demişsiniz eğer tazzikli olduğu için emmek istemiyorsa önden elle sagim yapmak sütün inişini yavaşlatıyor böylelikle rahat emer emzirme danışmanım bu şekilde söylemişti 🤷
bendenbirtanedahayok Emzirirken kucakta emiyorsa elinizle c şeklinde memenizi sıkarak emzirin, birde yan yatış pozisyonunda emzirin bende işe yaramıştı
sngl_21 efeninannesi__ teşekkür ederim genellikle öyle yapıyorum ama biraz emiyor sonra çığlık çığlığa atıyor