Selam kızlar eşim 5 seneden beri aynı firmada çalışıyor maaşında yeterli iyileştirme yapmayı kabul etmiyor firma eşimde çıkacağını söyledi. Kendi isteği ile çıkıyor maaş da anlaşamadıkları için. Maaşın asgari gözüken kısmı hesaba, kalanı ve primleri elden veriliyor. Herhangi bi imza da atmıyorlarmış elden alınan kısım için. Mobbingler de var tabi. Tazminat alma hakkına sahip mi eşim?