Adet olmuyorum kizlar test yaptım negatif şimdi böyle anlatayım ben iki sene çocuğum olmadı sonra kendiliğinden oldu cocuktan önce adet duzsensizligi vardı doğumdan sonra duzelmisti 14 ay oldu doğum yapalı günü güne adet olurdum ama bu ay 43 gün olucak adet olmuyorum doktora gittim yumurtalıklarda kist varmış ondan ama rahim duvarı kalınlaşmış olursun dedi ve bı hafta oldu hala olmadı ne yapabilir bebekten önce kis olduğunu biliyordum ama doğumdan sonra duzeldin tekrar çıkmış çok kafaya takıyorum ne yapabilir adet olmak için nolur