Ay öyle bi sendrom ki doğru dürüst bilgi bile yok dünyada 100 kişiden az varmış öyle yazıyodu bi kadın. Sanırım bilen duyan ğören yok. Bizi neler bekliyor çok merak ediyorum inşş oğluma bisden geçmiştir ve sadece taşıyıcıdır. Gelişim ğeriliği vardı dr götürdük genetik testinde çıktı. Bilgisi olan var mı