Huma_kus34 hiç doktora gittiniz mi. Ben 6 ay önce gittim hemoroid teşhisi koydu. Geçen ay acı , cips çok yüklendim öyle kötüleştim cam kesiği gibi acı zonklama ile günlerce geçmesini bekledim. Geçmeyince dayanamayıp başka doktora gittim . Hemoroid değilmişim makat çatlağı varmış. İlaçla krem yazdı ama beslenme ye çol dikkat et dedi. Ekmeği bıraktım acı ekşi kestim hafif lifli gıdalarla beslendim şükür geçti. Şimdi hala beslenmeme dikkat ediyorum kabız ve ishal tetikliyor. Eğer doktora gitme diyseniz kesinlikle çekinmeyin gidin o acıyı çekmekten bin kat iyi. Ayrıca hemoroid ise de enfeksiyon oluşmuş olabilir her halükarda doktora gidip çare arayın korkmayın