Kızım 22 aylık ilk yürüdüğünde güzel yürüdü bastı ama 5 aylık civarı 10-15 gün yürütece koyduk çevre baskısı ile oda günde maksimum 15 dakika. Böyle ara ara parmak ucuna basardı ama bu ara aşırı arttı hep parmak ucunda yürüyor. Güzel yürü diyince düzeltiyor. Doktor randevusu aldım ama 14 gün var daha. Bugün iyice içime battı başına gelen varmı 🥺