Kızlar dün akşam bir şey yaşadık hala üzüntüsü geçmedi ve kafama çok takıldı. Oğlum 6 ay 24 günlük doğduğundan beri hiç ayrılmadık kendim bakıyorum. Birlikte çok mutluyuz çok şükür. Rutinlerimiz var, günümüzü dolu dolu geçiriyoruz birlikte gülüyoruz vs hiçbir sorun yoktu yani elhamdülillah. Ben ara ara babasına bırakıp mutfakta yemek yapıyorum onlar oyun oynuyor içerde ya da ben kahvaltı hazırlarken babasıyla ekmek almaya gidip geliyorlar o zamanlarda hiçbir sorun olmadı. Dün gece her zamanki şekilde kucağımda hafif sallayarak oğlumu uyuttum. Yatağa koyduğumda ağladı kucağımda kalmak istedi bu iki sefer tekrarlandı sonrasında derin uykuya daldı ve yatakta uyudu. Ben de duş almak istedim uyuduğu için uyansa da zaten babasının sallamasıyla da geri uyuyordu daha önceleri o şekilde yine uyur diye düşündüm. Ben duştayken uyandı ve ağlamaya başladı babası aldı ama susmadı ben de duydum ve çıktım en fazla 5 dk geçmiştir. Çıktığımda babasının kucağında beni görünce sustu ama normalde hemen güler bana gelmek ister hiç tepki vermedi ben aldım öptüm kokladım ağlamaya başladı ve tüm gece bana gelmek istemedi bana gelince ağladı memeyi reddetti 2 saat kadar uyanık kaldı oyun oynadı ama beni istemedi. Ben de uyumadı ve babası uyuttu. Şok oldum gerçekten hiç böyle bir şey beklemiyordum ve çok çok üzüldüm çok suçlu hissediyorum ama yaptığım bir şey de yok evladım uyumuşken duş almak istedim sadece. Konuştum seni bırakıp gitmedim sadece duştaydım diye anlattım özür diledim ama bilmiyorum resmen yaraladı beni bu olay. Sabah yanımda uyandığında düzelmişti bana güldü ve eskisi gibiydi ama geceki tavrını hiç unutamıyorum. Normalde uyandığında en ufak mızırdanışında ben hemen koşarım yanında olurum beni göremeyince onu terkettiğimi mi düşündü acaba bilemiyorum güvenli bağımız oluşmadı mı güveni mi kırıldı diye de düşünüyorum çok kafama takıldı gerçekten 😢 Çok uzun oldu ama kusura bakmayın