asli57 yeni doğan bebeğime doğdugu gün hariç giydirmedm eldiven dahi takmadm rahat olması önemliydi 4yaşında cocugum corabı sadece dışarı çıkarken giyer kücüklüğünden bu yana.aşırı soğuk olması gerekiyor corabı evde giymesi için uyurken zaten ikisinede giydirmem dediğim gibi rahat olması lazm sıkan dar şeyleri giydirmeyi sevmiyorm birde nasıl alışırsa öyle gidiyo ben dışardan eve gelim cocugumun ilk yapıcagı şey corabı çıkarmak oluyo