merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. süt kullanımı hakkında baya bi ikilemde kaldım . 1 yaşından itibaren bebeğime süt verebilir miyim ? çoğu kişi vermemem konusunda diretiyor . beni emmiyor artık aptamil veriyorum ek gıdayla birlikte. aptamili bırakıp süt içirebilir miyim ?