Normalde geçen ay grip olup ilaç kullandığım halde 2 gün önce regl olmuştum. Korunuyoruz. Yarın regl olmam gerekiyor ama kasık sancısı, sarı akıntı, karın şişmesi vsvs hepsi var ama regl yok. Korunuyoruz normalde ama korkuyorum gecikme olunca. Ne yapsam gelir fikri olan var mı? Enfeksiyon da olabilir diye düşünmeye basladim. 🧐