İyi akşamlar🌸 Yaklaşık 3 hafta önce ilk bebeğim, sonra ben ve eşim hasta olduk. Kızım ve eşim 1 haftada toparladılar çok şükür ama her gün hastanelik olarak. Ben emziriyorum. Neredeyse 5 6 tane özel hastaneye gittim 40.5 derece ateşle. Sadece parol dediler, dinlen dediler, çok kötü olursan bakarız dediler. Kendimden geçmişim bilincim sallandı 2 3 sefer. Saç diplerime kadar ağrım var. Daha ne kadar kötü olunur bilmiyorum. Devlette bakmadılar bile… 3 hafta oldu ateşim hala belli aralıklarla 38.5 e çıkıyor, öksürmekten artık boğazlarım yara oldu, genzim tıkalı ve vücudum mahvoldu. Salmayıp dik durmaya, evle, kızımla, eşimle ilgilenmeye çalışıyorum ama Allah rızası için bir serum verseler bu kadar olmayacaktı… Emzirirken influenza, covid vb ağır hastalık geçirenler, neler yaptınız, nasıl atlattınız, ne kadar sürdü merak ediyorum🙏🏻