merrv26 kumsal02 boscun memnuniyeti daha yüksek phlıps almada aman diyim bende var kırıla kırıla bi kaldı plastik malzemesi çok dandik
Cennetim0609 kumsal02 ya hangi modeli peki bende Bosch ve philips arasında çok kaldım ama Bosch şarjı çok çabuk bitiyor diyorlar