Ben 5 yıl önce gözlerimi çizerdim. Öncesinde makyaj vs de çok yapardım ama ameliyattan sınra bırakın göz makyajını ten makyajı bıle yapamıyorum hatta smdı krem bıle sürsem bır saat geçmeden gözlerim zonklamaya baslıyor sonra basım agriyo ama öyle hafif falan degıl bugün ıkı arveles aldım dün sadece bır saat makyajlı durdum diye.
Napıcam var mı yaşayan böyle vı problem