Merhaba hanımlar. Doğum yapalı 20 ay oldu. Bu sürede 12 kilo verebildim. Bebişlerim ikiz. Düzenli bir yemek saatim de yok haliyle. Diyet yapamadım. Ama inanılmaz bir göbeğim var sarkık. Aşırı kötü duruyor. Var mı bunun bir çaresi?? Sezeryan doğum yapanlar göbek çevresini nasıl toparladınız? Korse takmadım hiç dikişlerim çok acıyordu ve bebeklerime hep tek baktım hala da tekim eşim de yardımcı olmaz. Piskolojikmen de çöktüm 😢