buseg16 aynısı benim beneğim sağ emmiyor doğduğu günden beni 10 aylık şuan bher şeyi denedim emmedi tek göğüsle devam ediyoruz sağdım verdim sol tarafı emmediği zamanları ama yine de az süt geliyor sağ göğsüme göre. Tadı bazen acı olabiliyormuş sütün tadına bak demişlerdi bana ama bakmadım o yüzden de emmiyor olabilirmiş iki göğsün tadı farklı oluyormudur doğruluğu var mı bilmiyorum