eyberenimo Kızlar kızım 3 aylık evin içi 21 22 derece civarında mesela alt üst takım giydiriyorum altına İnce patikli icliklerden giydiriyorum normal mi fazla mı sizce
sendrom58 eyberenimo evimizin içi aynı derece 1,5 aylık uzun kollu zıbın, birtane patikli alt üstünede tulum giydiriyorum. Uykudan kalkıncada penye yelek takıyorum sırtına
eyberenimo mervemsiiiii giydirdiğim eşofman altı bacaklarını tutmuyor geniş kalıyor o yüzden ince patikli bir alt giydiriyorum altına bilemedim fazla mı
eyberenimo sendrom58 evet tam olarak ben de böyle giydiriyorum işte acaba içine giydirdiğim patikli alt fazla mı oluyor ki diye düşündüm çünkü bacaklarını sarmıyor giydirdiği mal geniş kalıyor
sendrom58 eyberenimo benim oglanın bacakları anca ısınıyor, ona ragmen ayakları buz gibi 🥹 bence normal ama siz bilirsiniz
ronay150_ Bende zıbın alt üst gece alt bir kat battaniye orttigim için tek kat gunduz alt iki üst iki doğru mu bilmiyorum ama bacakları kolları soğuk oluyor o yüzden bizimde ev 20 21 bandında