Kızlar korona zamanı ben üstten 9 diş yaptırdım metal porselen kaplama artık o kadar kötü oldular ki metalleri görünmeye başladı kanal çekim vs değilde bu metalleri söktürüp zirkonyum lamine gibi diş yapıyorlar mı acaba özeller çok pahalı gücümüz yetmiyor