mom97X Kızlar on gün sonra 7 aylık olacak bi kızım var. Ayağımda sallayarak uyutmaktan gerçekten yıprandım. Bacaklarım çok ağrıyor. Nasıl bu durumdan vazgeçebiliriz, bi çözüm yolu söyleyin lütfen 🥹
esmaayeldann mom97X salla dur yöntemini deneyin. Gün gün sallamayı azaltın. 5 sn sallıyorsanız 10 sn durun gibi
cokbilmismom mom97X bebeginizden uyku sinyali aldığınızda mı sallamaya geçiyorsunuz yoksa uyku saati geldi uyuması lazım diye bir saat ayağınızda mı sallıyorsunuz bu önemli
guzelanne01 mom97X canım ben de 2 ay sallamak zorunda kalmıştım oğlum şuan büyük küçükken salladım 2 ay ama ağlaya ağlaya huzursuz bacak ve kilom var belimin ağrısı falan çok zordu 1 hafta sabır et Uykusu geldiğine emin olup yatağa götürüp pış pış dene masaj yap hep aynı saatler de uyusun bide alışır 1 hafta bile sürmez Karnı tok olsun 1 saat sonra yatır mesela ne aç ne tok
mom97X esmaayeldann deneyeyim, inşallah işe yarar ya. Eğer işe yararsa nasıl direk uyuyacak sonrasında ?
esmaayeldann mom97X eğer uykusu varsa zaten uyuyacaktır. Sallamak bebekler için bi destek bağımlılık. Uyku sinyallerini kontrol edin. Dalıcağını anladığınızda beşiğinede koyabilirsiniz
cokbilmismom mom97X uyku sinyalleri almadan sakın sallamaya başlamayın çok yorulursunuz. 6 ay hamak salincakta salladım ben kollarım koptu. Ama sonra dedim bu böyle olmaz ve yanımda yatarak alıştırmaya çalistim biraz zor oldu tabi memede mayistirip yanima yatırıyorum eğer öyle uyumazsa hafif ayağımda sallayip sonra yine yatağa koyuyordum öyle öyle alıştı artık. Tabi bazen direniyor yine diş sancısı çektiğinde ayağımda sallıyorum ama uzun ve yorucu olmuyor hemen uyuyor mayıştığı için. Önemli olan nokta mayistirmak 😂
allwrite esmaayeldann ben bugün öyle yaptım, birinde 20 dk diğerinde 30 dk uyudu. Hslbuki ayağımda en az 1 saat uyuyor. Ne yapacağım bilemiyorum