esmanuracn oğlumun testini hastayken doktor tekrar istedi bu sefer sadece karaciğer değil başka tahlillere de baktı oğlum baya rahatsızdı rsv olmuştu tekrar yüksek çıkmış ama bu tık az çıkmış bi önceki sonuca göre
Oğlum rsv olunca ve nefes almada zorluk olunca doktor tamamen bu duruma yöneldi hiç konuşmadık daha
Oğlum iyileşip kendine gelince testin tekrarını yapacağım yüksek çıkarsa gastroenteroliji ye gideceğim