zindanuu selinnkk benim ki öyle değildi ondan endişelendim gece on iki de falan yatıyo bir saat önce yediriyorum tok olsun gece diye bugün akşam yedi gibi yedi on da uyudu ondan dolayı sabah ta kaçta kalkar bilemiyorum artık