Merhaba geçen birinde gördüm ikizleri var doktorları değişikli mama deneyebilirsin hani iyi olur vs demiş aptamil kullanıyordu esktra hıpp ile dönüşümlü veriyormuş şimdi sorum şu bebeğim 5.5 aylık ve doğduğundan beri evolvia kullanıyoruz biz 2 numaraya da geçicez az kaldı ama sma olsun hıpp olsun biraz daha kolay bulabiliyoruz marketlerde evolvia sadece eczane ve e bebek tarzı mağazalarda var bende denesem dönüşümlü diyorum acaba? Böyle deneyen var mı aramızda memnun oldukları mama var mı?