ful Pompalı süt saçma aracını kullandım göğüslerimi sıcak suyla yikayip masaj yapıyorum vitaminler içiyorum gelmiyor
mcansumh ful hiç mi yok az mı geliyor kafaya pek takmamaya çalış stres yapma bestlak damla al iyi geliyor bol su ve uykuu
mervemsiiiii ful böyle gelmiyor etmiyor derseniz gelmez süt sağarken süt akan bir şelale hayal edin sakin olun herkesin geliyor sizinki de gelir mutlaka diye olumlu düşünün
mcansumh ful stres yapmamaya çalış kafaya taktikça cidden körü oluyor elinden geleni yap sonra da bırak kaç ay oldu doğum yapalı emzirmek daha etkili bebişi emiyorsa sağma yerine emzir
xbebegimx ful oncelikle stres yapma cnm o daha cok etkiler bulgur pilavi cigkofte hosaf cennet hurmasi ustune tahin ceviz ye bir de doktor protein agirlikli beslen demisti o sekilde benim sutum artmisti sicak suyla kanallari acmak da ise yariyordu
Bebekka34 Bestlak damla solgar power up sağış tekniği dutlar reçeller. Yok gelmeyince gelmiyor. Taşıyordu ilk 10 gün 15 gün azaldı 45. Gün tamamen kesildi tek damla yok.
baby_boy11 Bebekka34 ilk zamanlar benim de fışkırıyordu resmen şuan da az demek istemiyorum ama gerçekten az ve bebeğim sinirlenip patlayana kadar ağlıyor çünkü süt gelmiyor biberonu istiyor memeyi bırakıcak diye korkuyorum 😨
gamze3444 ful ilk günler kolostrum gelir o zaten yoğundur sağma makinesine gelmez.boşuna sağmaya çalışmayın . elinizle sıkın bakın sarı bi sütünüzün gelmesi lazım.sonra ki günler beyaz süt gelir 3 litre en az su için.normal beslenin bebeğinizi sürekli emzirmeye çalışın
ful mcansumh bebek çok küçük ağzına alamıyor meme ucunu zaten süt de gelmeyince bırakıyor meme ucu ve etrafı sert ayrica
mcansumh Göğüsteki tüm sütü sağma imkanın yok demekki var az da olsa artırmak için gerekeni yap bebişini al emzir bol bol her saat emzir o zaman meme boş kalmıyor işte tekrar oluyor
Mamaofdragon ful merhaba internette süt masajı var birisi size ondan yapsın , sık Aralıklarla gelmese de sürekli sağım yapın ve sıcak suya sık sık girin bugün yarın gelir . Benimde 2. Günün sonunda geldi çok uzun uğraşlarla . Bir anda geliyor katı kıvamda.
subrk ful sezeryan doğummu yaptınız. 3 günlük den sonra başlar gelmeye telaşlanmayın benim de öyle olmuştu.Sonrasinda sırf meme ile besledim.Insallah sizinde gelicek ama üzülmeyin lütfen
baby_boy11 ful süt sağarken makinede biberona çorap geçirin ve görmeyin yurt dışında bu teknikle sütlerini satan bir ton insan varmış benim de az deneyeceğim
Mamaofdragon ful o hiç önemli değil ben 10 gün emziremedim hep makine ile sagdim, makine ile sağmaya devam edin , gelmese de yarım saat aralıklarla sürekli sagim yapın. Katı kıvamda geliyor sonra açılıyor.
Karyaemir ful canım bebeğin hayırlı olsun oncelikle sağlıkla büyütün. Ben köftelik bulgur dan pilav yapiyordum çok çok faydasını görmüştüm çok güzel süt yapıyor mutlaka dene birde üzüm pekmezini sulandir ılık olucak şekilde iç oda güzel süt yapıyor canım inşallah yapareve faydasını görürsün 😊