Arkadaşlar iki gündür çözüm bulmuş biri olarak belki bir faydası olur diye paylaşıyorum. Bebeğim Deniz 2 ay 10 günlük şuanda ve birinci ayından beri gaz problemi yaşıyoruz. Akşam 9-10 gibi başlayıp gece 3-4 e kadar ağlardı.Akciğer grafisinde bile çıktı doktor çok gaz dolmuş bu bebek diyerek biogaia önerdi ama hiçbir yerde bulamadık. İştahı da gittikçe azaldı önceden 120-150ml içen bebeğim 60ml zor içer oldu. Hatta saatlerce aç kaldığını açlıktan ağladığını ama yiyemediğini bilirim.Sab simplex ,metsil ,ve colex şurup aldık ama tam olarak bir çözüm olmadı bize. Sonrasın kakasında mukus olması da sebebiyle başka bir doktora daha gittik kaka tahlili yapıldı bir şey çıkmadı ancak inek sütü proteinini sindirme sorunu olabilir diyerek RELACTAZ damla ve FORBİOM probiyotik damla önerdi. Gerçekten de işe yaradı ve şaşkınlıklar içerisindeyim. Bebeğimin kendi kendine kaka yaptığını görmedim neredeyse ama probiyotik desteği ve laktaz enzimi sayesinde artık gazını da çıkarıyor kakasını da yapıyor. Laktaz enzimi Laktozu sindirmeye yardımcı oluyor. E tabi kaka yapacağı zaman bir iki ıkınıp mızıldanıyor ama önceye göre çok çok iyiyiz. Bebeğime sürekli sabun ya da fitil atmak zorunda kalıyordum düşünün yani. Ben kafayı yemek üzereydim Denizin acı ağlamalarına bir şey yapamamak uykusuzluk bir de zor bir doğum geçirdiğim için henüz iyileşmeyen rahatsızlıklarım vardı. Psikolojik olarak çok zorlayıcı bir durum birine faydası olursa ne mutlu. Bu arada bu iki damlayı doktor yazmıyor zaten kendin alıyorsun o yüzden siz yine de sorun doktorunuza ama alıp denemekten zarar gelmez. Başka bir sağlık problemi yoksa mutlaka bu sebeptendir çünkü. Ha son olarak MAHALLENİN EN MUTLU BEBEĞİ adlı bir kitap da aldım daha yeni oğlumu ayağımda sallarken bir yandan onu okuyorum gerçekten çok yardımcı oluyor her yönden bi şans vermenizi tavsiye ederim.