Adamira Merhaba , Kızım influenza oldu 4 yaşında nerden kaptı bılmıyorum, aynı durumu yaşayan var mı kaç gün içinde atlattı ,, ilk gün devamlı kustu bugun 3. Gün düşmeyen bir ateşi var :(
menesaez Adamira bence şu an çok büyük bir salgın var bize test yapmadılar ama benle kızımda 38-39 derece ateşle 4-5 gün yattık kızım 1.5 yaşında gözlerini dahi açamıyordu
ikitosbikannesi Adamira bizim bugün 5 çı gün ilacı kullanmamıza rağmen geçmedi bugün Biraz daha arttı sürekli kusuyor hiç birşey yemiyor öksürmekten nefes alamıyor çocuklar. Hastaneler sadece serum verebiliyor başka birşey yapamıyor
Mervemurat94 Bızım ıkı gün boyunca düşmeyen ateş vardı Sureklı hastaneye gıt gel yaptık onca fıtıle olacak tagman düşmüyordu ılac artık fayda etmedi serum taktırdık o sayede atesı kontrol altına aldık üçüncü günden sonra yavaş yavaş duzeldı. Maalesef bugün bende serum taktırdım bana da bulaştı dıkkat edın sıZde
Adamira Mervemurat94 çok sagolun yarın 4. Gün olacak bizimde ateş bazen düşüyor tam iyileşdi diyorum akşam üzeri çok kötü oluyor halsizleşiyor,, çok sagolun
Adamira Mervemurat94 hayır başda hıc ateşi yokdu anlamadık3. Gün belli oldu vitamın ve prebıuotık kullanıyoruz sadece
minnosvetontis 2 sene önce geçirdik hemde ailecek ah birde 2 aylık bebeğim bile düşün 3 gün süt bile içemedim düşün.. ilacı siringayla verirdim ah düşün.. doktorunuzun verdiği ilaçları düzenli kullanin 4 5 güne normale dönüyor ama korona bile bu kadar yoğun yaşamadım. Bu çok başkaydı bütün kemiklerim ağrıyor. Eşim aşırı grip gözünü açamıyor. Hepimizin yüksek ateşi var halsiz ah çok geçmiş olsun inş bir an önce toparlanirsiniz dedim gibi 4 5 güne geçmişti bizim ates vücut agrisi
Alyasli 2,5 yaşındaki kızıma babasından geçti geçen hafta daha yeni toparlıyor yavrum. İlk 3 gün 38 e kadar ulaşıp sürekli inip çıkan bi ateşi oldu babası ağır geçirmediği için basit bir grip sandım.4. Gün düzelir gibi oldu 5. Gün gene kötüleşti çok fazla eklem ağrısı iştahsızlık çok halsizlik hepsini yaşadı hastaneye götürseydim muhtelemen yatırmak isterlerdi okadar halsizdi kendi doktoruna götürdüm sürüntü aldı influlenza a çıktı ilaç verdi 7. Günden sonra anca yataktan tam anlamıyla kalkabildik anca hafifledi ateş bitti. Bende 5 sene önce aynısını yaşamıştım 10 günde anca toparlamıştım. Biraz sabretmek lazım vucuttan anca atılıyor virüs.
selinnkk 5 ve 8 yaşlarındaki yeğenlerim yeni geçirdi. 1 hafta sürdü tam. Kusma ve düşmeyen ateş vardı. Virüse bağlı kan değerleri de kötüydü. Sodyum düşüktü, crp yüksekti. Hastaneye yatırıldılar. İlk 2 günde evde sonra 5 gün hastanede geçti. Evde de ilaçlara devam ettiler. Çok ağır bir rahatsızlık. Onlardan anneme bulaştı kronik rahatsızlıkları olduğu için 2 haftada atlattı annem. 20 aylık kızıma da bulaştı onun ateşi çıktığı an doktora götürdüm enfluvir başladık 2. Gün toparladı hemen onun sayesinde.
goodhem Adamira merhaba oğlumuzda 3. Günü bugün gündüz düşüyor ateşi akşam üzeri yükseliyor dediğiniz gibi.kaç günde toparladı çocuğunuz.enfluvir kullandınız mı
seyma1507 Benim kızımda 4 yaşında sanırım influenza ama enfluvir ilaca alerjisi var nasıl geçer ilaçsız acaba
Adamira seyma1507 dün gece bu ilaç bize de yazıldı ama başlamadım bugun ateşi düştü zaten , bagısıklıgını destekleyebılırsıniz