busrabusrabusra14 o inatsa siz de inat olacaksınız işte. 1 hafta da sürse 10 gün de sürse onun odası dışında bir odada unutmayacak, uyansa bile başka bir odaya geçiş yapmayacaksınız. İlk birkaç gece uyanıp ağlayacak belki ama sonra o pes edecek. Sizin pes edeceğinizden çok emin olduğu için inat aslında o. Ben yapamam diyorsanız küçük oğlunuz büyüyüp aklı erince neden benimle bir dfa bile uyumadılar diye üzüleceği gelsin aklınıza. Yani ben olsam kendimi öyle motive ederdim. Gün içinde de sürekli anlatın çocuğunuza. Artık anne baba ile uyumak yok, herkes kendi yatağında uyuyacak diye falan. Siz onun inadına bakarsanız 10 yaşa kadar da aranıza yatar. Abartmıyorum bu arada gerçekten yatanı gördüğüm için söylüyorum