kocamdakocam Güzel anneler , oğlum 18 aylık. Önce grip oldu sonra el ayak hastalığı oldu. İyice iştahı kesildi kilo verdi. Şuan sağlık durumu iyi. Tavsiyeleriniz nelerdir
gokcekucukali kocamdakocam benimkide grip oldu yemeden içmeden kesildi şimdi iyi gibi ama aç yatıyor aç kalkıyor doktora randevu aldım kan değerlerine baktiricam
sev0 kocamdakocam oğlum da 10 aylık aynı şekilde hasta oldu yemek yemesi tamamen bitti kilo verdi katı gıdaları tükürüyor çıtadan başka bişey yemek istemiyor oda toplasan 10 kaşık bile etmez yani bende sürekli ne yapabilirim diye düşünüyorum sürekli yemeğe de zorlamak istemiyorum
asi765_ Vitamin ilacı kullanmak iştah açıcı aile hekimine yazdr faydasi olur hastalık izin vermyr ki yesinler düzelecek gibi olylrlr pat hastalık
asi765_ Valla cnm bizde de durum aynı aç birak diyrlr öyle de olmyr ya ana yüreği gel de aç birak acikmyr ki
kocamdakocam sev0 ah ah keşke hiç hasta olmasalar 😔 çok üzülüyorum kilo verince. Hep sınırda oldu zaten
Busragoksu kocamdakocam benimki de çok iştahsız yemiyor hamur işi seviyor faydalı seyleri asla yemiyor çorbayı falan zorla siringayla ağzına sıkıyorum mollers omege3 veriyorum onunda etkisi olmadı 🤷♀️ hergun yemek zamanı strese giriyorum resmen