Hanımlar 5 ay bize kabus gibi geçiyor yeni doğan dönemindeki gibi habire kalkıyor kalkmasınıda geçtim yattığı zamanda çıt ses olsun uyanıyor eşimin burnunda et var yataraken ağzından nefes alıp veriyor ona uyanıyor telefona bildirim gelsin kalkıyor yatağa uzanıcaz hemen irkiliyor sizin bebişler ne durumda allahım büyütüdükce düzelir dediler daha kötü oldu haftaya pazar 6 aylık olucak