Bebeğim 3,5 aylık oldu normalde sakin bi bebekti avm ye filan gidince uyurdu acıkınca uyanırdım sadece şimdi parka çıkıyoruz çatlayana kadar agliyor misafir gelince veya biz misafirliğe gidince çok aşırı agliyor neden bilmiyorum evdeyken sakin huzurlu sadece kucağından indirme der ama öyle fazla ağlamaz dün abisi parka gitmek istedi birlikte çıktık ağlama krizine girdi bebek arabasında kucağıma aldım hiç bir şekilde susmadı eve geldim geçende komşularım geldi onlar gidene kadar ağlamaktan bir hal oldu sizcw neden olabilir ne zaman geçer??