Merveisildakk8 Bebeğim 22 aylık kaka ve çiş i olduğunda söylüyor acaba eğitime başlamalımıyım sizler nasıl nereden ve hangi aparatla başladınız yardımcı olurmusunuz ?
kuzeydmrc Merveisildakk8 benim oğlum çok ağlardı istemezdi en son bez yok bez yok dedi öyle apar topar başladım. Emiyordu gece ilk çiş sonra meme verdim gün içinde de oturtturdum oyunla. Kaka ilk zamanlar çok uzun sürüyordu yapması 1-2 aya o da düzene girdi
ikibebebiranne_ Merveisildakk8 benim kızımda söylüyor fakat sabah bezi cişli kalkıyor sizin nasıl acaba kuru kalkıyor mu
kuzeydmrc Merveisildakk8 gecele Merveisildakk8 geceleri her memeye kalktığında ilj işettim sonra emzirdim. En ufak kıpırtısında çişe tuttum. Yaklaşık 6-7’kez oluyordu. Memeyi bırakınca2-3 kez kıprasıyor hemen çiş. Kaçırırsam oynamasını yatağa kaçırıyor. Bizim mayıstı. Yani yaz kış ne farkeder bilmiyorum. Ben yaz olmasının bi faydasını görmedim
Merveisildakk8 ikibebebiranne_ malesef hala dolu kalkıyoruz. Ama sanırım nekadar söylesede gece bezi kuru olunca yapılmalı sanırım