Dun bebegimi rutin kontrole götürdüm, bebeğimin kalbinde üfürüm olduğunu söyledi doktorumuz. Kardiyolojiye yönlendirdi bugün gittik ve çok ufak masum bir üfürüm olduğunu söyledi. Çok korkmuştum bir sorun çıkacak diye. Şansımıza doğdu doğalı hep bir teşhis aldı. Doğduğunda topuk kanından tsh değeri yüksek çıktı kaç kere git gel yaptık en son temiz çıktı sonraki aylarda yumurtaları yukarda çıktı yine temiz çıktı. Hayatımda hastane bölümleri adı bilmezken endokrin, Genel cerrahi, Kardiyoloji hep gezdim öğrendim ama çok şükür yine temiz çıktı. Bunun için bir hayıra geçeyim diyorum ne yapabilirim? Çevremde muhtaç birisi yok, dilenci Haberleri de malum bazısı bizden zengin cikiyor. Sizce ne yapabilirim yardım olarak? Hep smali çocuklara destek oluyordum bu sefer başka bir sey mi yapsam yoksa yine smali bir çocuğa destek mi olsam