Kizlar annelikte ben mi sabırlı degilim acaba sorun bende mi ya ikizlerim var bugün okadar huysuzlardıki üstümden gectiler resmen tam 2 saattir uyutmaya calsyorum biri besignde kendi uyuyo ama smdi asla istemyo deli gbi aglyo digeri desen oda oyle on kere besige koydum aldm ayagma aldm yok yok yok hicbisekilde ne memnun ne edebildim ne uyutabldm ve artk son zamanlarda sabrmn iyice azaldgnı hissedyorum az once bagrdm cagrdm agladm artk suan biri ayagmda uyudu digeri kucagma gelmek istedi aldm ama bacagnı kardesinin üstune atıcakms bemde hayr uyuyo diye uyaryorum deli gbi aglyo kucagmdan indiriyorum digerini yatrmak icin okadar cok aglyoki anlatamam size hic bukadar kotu hissetmemistim kendimi bagrdklarmdan dedklermden pisman oldum suan vicdanm susmuyo neyi eksik neyi yanls yapyorum neden daha fazla tahammulum sabrım yok diyorum her annede olurmu bunlar yoksa acaba benm gercekten sabrımmı yok akıl saglğm bugün uçtu gitti gercekten