bihterrziyagil bende 3347/90 var aşırı memnunum. Ama temizliği beni zorluyor 😂 içerisine özel temizleme tabletinden almak gerekiyor ve su haznesinin içindeki kireç süzen aparatını değiştirmek gerekiyor. Haftada bir iç mekanizmasına su tutulması gerekiyor baya bir şürü işi var. Ama çok memnunum sürekli farklı kahveler yapabiliyorum.