3 aylık kızım öğleden beri uyutmaya çalışıyorum uyur gibi oluyor yatırıyorum arkadan bir ağlama geliyor tamam biraz dursun bir saat sonra uyusun diyorum yok yine uyumuyor. Hala uyumadı sallıyorum ağlamaklı gerçekten yoruldum. İşin kötü tarafı uyanıkken hiç durmuyor sürekli ağlıyor yerde yatmayı sevmiyor ana kucağı sevmiyor 😭😭 2 yaşında kızım da var kıskanıyor acayip vuruyor kafasına. Meme reddi de var küçükte zorla ayakta emdirmeye çalışırken büyük paçamdan assılıyor gel oynayalım diye o kadar yoruldum ki tek çocuk ne kolaymış. Belki ikinci bu kadar zor olmasa bu kadar zorlanmazdım ama ikinci zorluyor. İlk kızımı 7bucukta yatırırdım bu aylarda gece sadece beslenmeye kalkardı 😩