10 aylık bebeğimin sabahtan beri ateşi var . Dişi patlamış ondan galiba. 38 buçuğu gördük calpol ve dolven dönüşümlü olarak 4 saatte bir veriyorum. Dolven bikaç saat etki ediyor ama calpol bi işe yaramıyor. Sadece zıbınıyla duruyor ve evi ıstmadık serin yani . Şimdi uyudu ama ateşi 38 derece sadece zıbınla titriyor çok üşüyor üstünü örtünce yükseliyor ne yapayım ben kıyamıyorum da ona 🥺 ateşten başka bi derdi yok çok şükür huzursuzluğu yok sadece üşüdüğü için ağlıyor.. ne iyi gelir ? Banyo yaptırırsam çok üşüyecek korkuyorum .. bir sonraki şurubu saat 12 de ama zaten çok etkili değil.. geceyi rahat geçirmesi için ne yapabilirim