sessi yldrm12 evet çok çiş yapıyor sürekli kontrol ederim hep sıcak oluyor ama bugün daha dikkatli olayım bakayım korktum şimdi üşüyor mu diye
yldrm12 sessi mecbur deneme yanılma yoluyla sorunu çözeceksin canım. Önce üşümediğinden emin ol. Sonra 1 numara büyük bez al baktın hala taşıyor başka marka bi bez dene. Hatta çevrende farklı marka bez kullanan var ise 1 tane bez alıp deneyebilirsin
kmomm Bende molfix kullanıyordum hiç sızdırmıyordu 15 gündür sızdırıyor erkek bebek çiş önde toplanıyor ve kenarlardan taşıyor. Çözümü prima aktif bebekte buldum geceleri ve dışarı çıkarken onu takıyorum taşmıyor. Lastikleri çok daha iyi
gizematadeniz sessi benim oglum 4.5 aylik mecbur gece 2 kere kaldiriyorum emzirmek icin. Yoksa belki prima aktif bebek de taşar. Ama evet cok zor uyutuyorum geri
kuzuanasi sessi 1 numara büyük bez kullanabilirsiniz ayrıca bezin ön kısmını içe doğru katlarsanız sızmaz arka kısmı katlamak genelde kakada işe yarıyor. Bizimde ilk sızdı yengemin tavsiyesiyle ben aylardır böyle kullanıyorum. Birde üşüyo olabilir mi çünkü üşüdükleri zamanda çiş artıyor