Poncikkkk rabia0606 14 aylık yürümüştü 18 aya kadar yürümemesi normalmiş eğer yatak kanepe kenarlarına tutunup yürüyorsa yakında yürüyebilir
basaksahinx rabia0606 emekleyenler tembellikten geç yürür eli kulağındadır yürür. Yeterki yere bassın. Burada 9. Aydada yürüyen çıkar 15. Aydada kıyas yapmayın 🥹
Poncikkkk rabia0606 ilk başta öyle başlıyor sonra yavaş yavaş tek kalabiliyor ben uğraştım bayağı yürüsn diye sonra baktım uğrşmakla olmuyo bıraktım kendi kendine tutunarak yürümeyi öğrendi zamanla illa yürüyecek sen rahat ol