Merhaba kızlar bebeğim çok sakin çok uykuya düşkün bir bebekti. Başlarda biraz zorluklar bizde yaşadık orası ayrı. Geleyim konuya. 4-5 aylıktan itibaren hiç eline bi çıngırak verip sessiz kalmadım hem onunla uyuyana kadar aktif bi şekilde oynadım geceye kadar. 6. Aydan sonra daha da arttı bu durum daha aktif oyunlar falan şimdi 9 aylığız. İnanın bebeğim uyandığı andan itibaren ne ağzımdan şarkı ona güzel laflar seslenmeler 2 dakka yapmadığım olmuyo artı olarak gün içinde oyuncaklarıyla oynarkende inanın bana 2 dkk susup ya tv yada teşefon daldığımda olmuyo hep onla oynuyorum hiç durmadan aşırı yorulmaya başladım. Ama abartısız söylüyorum sabahtan akşama kadar eşim gelene kadar diyim sonra yemek telaşı tabi :) eşim gelene kadar inanın bana 2 dk bile susmuyorum yanında ne kadar yorucu olduğunu az çok anlatsınız. Ve bu hergün hergün böyle.Buda sıkıntı değil ama o kadar memnun olmamaya başladı ki bi oyuncakla eğlendirirken 2 dk sonra hemen ıı ıı sıkılma sesleri onu güldürmek için maymun oldum o derece. Buna ek olarak gece uyumamalar uyanıp yatmamalarda arttı biliyorum diş döneminde. Ama çok yıpranmaya başladım sizden tavsiye duymaya ihtiyacım var sanırım..