Gulo0401 Kızlar ben hatrı sayılır paraya hm den 7 li külot aldım ama m beden aldım o da biraz büyük geldi ve araya kaçıyor sürekli inanılmaz rahatsız ediyor bunu nasıl çektirebilirim sanki çekse ve yapışsa sorun ortadan kalkar gibi geliyor
usenmedimyaptimbirvelet Gulo0401 bende suwenden L beden aldım aslında tam oluyor ama akşama doğru salıyor resmen kendini bollaşıyor .ben 60 da yıkıyorum iç çamaşırları,kurutma yoksa 90 da yıkamayı deneyin kurutmada varsa dolap kuruluğu +3ü seçin biraz çeksin
Gulo0401 usenmedimyaptimbirvelet 90 da yıkayıp bide dolap kuruluğunda kurutuyum en iyisi bende suwen de tam olarak aynıı sorunu yaşadım bu arada aradığım rahatlıkta bir külot asla bulamıyorum