caglaay farketmez sonucta bebeginizin midesine gidiyo gunde iki kez ben olsam yapmazdım ben ayni besini gun icinde bir kez veriyorum sadece atiyorum bir kez irmik bir kez labne bir kez bebe bisk bir kez keciboynuzu özü. Yumurta peynir gibi ana besinler haric (onlari her sabah yiyor) hicbiseyi haftada 3ten fazla vermem tabi siz bilirsiniz yine de isinize karismak degil niyetim sadece yazinizi görünce belirtmek istedim 🙏