Hardal ve ketçap giren de güzel oluyor ama benim favorim kıyma + karabiber, tuz bu kadar :) çok yoğurmadan ve pek de düzgün bi şekil vermeye uğraşmadan yapıyorum, smash burger gibi yani çok lezzetli oluyor. Dana kıymayla yapıyorum ama içine az da kuzu iç yağı katıyorum