Kızlar 4 aylık bebeğim var 5 dk emiyo sonra damagıyla sıkıştırıp çekiştiriyor. Sanki dişi varmış gibi acıtıyo ya. Sık emiyo ama 5 dk 5 dk. Zorluyorum bazen emsin diye bu seferde öğürür gibi yapıyo. Doğru düzgün emmedi mama yapım bari diyorum onuda aynı agzında geveliyo biberonu diliyle oynuyo almıyo. Üff sizce neden olabilir? Tokta mı almıyo yoksa baska bişi mi olabilir bilmiyorum.