sebur Kızlar aranızda yeni doğum yapıp emziren doğum kontrol hapına başlayan varmı? Bir kaç ilaç ismi duydum da kimisi de icilmiyormus tabi emzirdigimiz için. Yardımcı olurmusunuz? Kullanmaya başlayınca anında etki gösterir değil mi?
mslhfs Bebeğim 4 aylık geçen hafta ilk adet oldum doktorumun tavsiyesi üzerine adetliyken başlamak daha sağlıklı diye bu ay kullanmaya başladım hapın adı cerazette her gün aynı saatte alınırsa koruyuculuğu daha yüksek oluyormuş
tedbea İlk çocuğumda cerazette kullandım. Ama sütümü azaltmıştı. Kimisininkini azaltmıyormuş. Bu defa spiral taktıracağım