Kızlar bi bakın ya ,kızımı pazartesi doktora götürmüştüm ufak bi kızarıklığı var boğzda dedi burun spreyi verdi bide zaditen zaten kullanıyorduk onuda ,neyse bu sabah bi öksürük biraz ateş arttı şimdi bana bu akşam Avil şurubu içirelim dedi anlamadım kullanan var mı bu şurubu