iki_prens_annesi Slmlar bnm anne kartim vardi iki numara 4 yasina girince iotal olmustu tekrar hamile kalip dogurdum amma karti yenilemem gerek sanirsam nasil islem yapmaliyim
TospikEmirr iki_prens_annesi merhabalar İstanbul kartı ne işe yarıyor benim bebeğim de var ama bilgim yok
Zeynebebek_ iki_prens_annesi bulunduğunuz yerdekı ibb çözüm merkezi ne gıdıp kartızı güncelletebilirsınız daha dün konuştum bnımde aynı sizinki gıbı yenıden guncelletcem
Gzdturk iki_prens_annesi sadece kartınızı veriyorsunuz ve bebeğinizin tcsini söylüyorsunuz. Sistemden güncelliyorlar.
iki_prens_annesi TospikEmirr bn internette baswurmustum anne karti baswurusu diye resim yukledim bilgilerimi vs yazdim kredi karti ile kapida odeme kart parasi yapinca bir hafta icinde elime ulasti bebegin 4 yasina gelene kadar ulasim araçlarını kullanirsin minibus haric tabi
iki_prens_annesi Dedektifgadget orayi bilmiyom ama arayip ogrenin birde nette baswuruda yapiliyo bn ole yapmistim
momikaa Dedektifgadget https://www.istanbulkart.istanbul/CardDetail/anne Çok da hatırlamıyorum iki yıl geçti fotoğraf yükledik bide kart ücreti ve kapıda ödeme ücretini ödedik attığım linkten bakın bi
momikaa TospikEmirr bi bakın burdanda yapılıyor ayrıca kart çıkarma yerleri var ben pek bilmiyorum da vesikalık fotoğraf kart parası istiyorlar bide