Kızlar oğlumda egzama çıktı kan testi deri testi verdik birşey çıkmadı kremle toparladık gene egzama çıktı doktor gene de bana diyet yap dedi süt ürünlerine yanılma payı olduğundan dolayı mıdır sizce bide emzirme dönemi bitene kadar mı yapıcam diyeti 2 hafta sonra gel dedi bilgisi olanlara danışayım dedim teşekkürler