enesosmn Merhabalar 40 gunluk bebegime temiz icerikli diye ocean aldım ama bugun aralıksız agladi sanki sancısı var gibi, aranızda kullanan varmı yan etki etmis olabilir mi?
Laylaaa enesosmn merhabalar bende onu kullanıyorum onunla birlikte bir marka daha denemiştim ve son olarak ondan kaldım fakat ben 4.ayından sonra başlayabildim çok gaz yapıyordu hepsi.
nesep enesosmn ben çok geç farkettim ocean bize de hiç yaramadı. İmkanınız varsa wellcare deneyin kesnilikle daha iyi