Cady valla sizi çok çok çok iyi anlıyorum. Yaz tatilinde adam gibi diyet yaptım, tatil yaptım, evimi pırıl pırıl yaptım. Çalışmayınca her şey dört dörtlük hergün egzersizimi de yapıyordum. Okullar açıldı iş başladı. Sabah ben çocuğu hazırlıyorum eşim kahvaltı çantalarımızı hazırlıyor. İlk öğünümü 12:30 da yiyorum (belki siz de öyle yapabilirsiniz diye öneri) sonra 15:00 da eve geliyorum koştur koştur yemek yapıyorum 5-6 civarı akşam yemeği yiyoruz. Temizlik haftasonuna kalıyor her türlü çamaşır ütü işleri de. Yani idareci olmayı düşünüyordum ve istiyordum ama 5 te çıkmayı 6 da eve gelmeyi düşünüyorum, yok diyorum kendime. Saçmalama diyorum. 3 te geldiğinde bile hal böyle iken akşam gelsem ne yapacağım ? Allah yardımcımız olsun. Sizin de benim de.