egeninmother Telefona garantiye gitti geldi hesabımı tekrar açtım not ettiğim herşey gitmiş aynı kullanıcı da ki veriler geri yüklenmedi yaşayan var mı bu durumu uygulama eksikliği resmen
63_hulya_63 egeninmother zaten uygulamada çok fazla eksiklik var hesabı kapatamiyorsun sanjrim dondurma da yok . yaptığın yorumu silmek istiyorsun silemiyorsun .reklam okadar çok çıkıyor ki parmağım alt kısma değecek dye uygulamaya az girer oldum.duzeltilmesi gereken çok şey var aslında
KaranimEgem N11 reklarımdan gına geldi zart diye çıkıyor telefonu sürekli sessiz kullanmak zorunda kalıyorum çocuk uyuyor sonuçta
ttrck Cidden yorum silme, hesap dondurma kesinlikle gerekli.. resim yükleme dışarıdan değil direkt buradan olmalı.. arama çubuğu düzgün çalışmıyor sayfa yenilenirse her şey gidiyor var da var..
nino33 egeninmother malesef uygulamanın çok eksıgı var gerı gelmez bende yasadım aynı şeyler ı hepsı silindi
nino33 egeninmother iyileştirme yapılsa çok güzel olur ben oğlumun boy kılo şunu duznelı yazıyordum tlf bozuldu hepsı sılındı o kadar üzüldüm çünkü başka yere not almıyordum ordan takıp edıyordum tek sorun bu degıl mesela yorum sılme yok post sılme yok fotoğraf paylaşma dırek yapılmıyor
cokbilmismom egeninmother uygulama maalesef baya eskik ve kullanımı hiç pratik değil aslındaz. Kullanıcı adını değiştirmek için bile mail atman gerekiyor bin tane prosedür sacm yani yorumda silemiyorsun. Hele footgraf yükleme olayı tam bir iskence direk siteden niye yapamiuoruz niye bu kadar ilkel anlamiyorum. Reklamlara bir şey demiyorum normal çünkü uygulama ücretsiz. Ve sürekli beni konuşmalardan geri atiyor. Mesela anasayfa çok fazla dokuyor geri diyorum çok alakasız başlığa sokmus beni her seferinde bunlarla ugrasiyorum Ciddi manada bir iyileştirme gelemeli. Ana sayfa donması en çok sinirimi bozan
Deletedmom_216 egeninmother takiplesme olayi gelsin dedik aylar sonra dikkate aldilar tskillesme geldi. O da bi halta yaramiyo elle tutulur waow diuebilcegimiz bi ozellik cikmadi. Sadece acilan oostlarin bildirimi yorumlarin bildirimi vs gekiyo o kadar. Yorum, post silme gelmeli. Cok sacma yani insanlarin kendi yorumlarini oostlarini neden moderatörler siliuo ki
cokbilmismom egeninmother valla geçen seneden veri hem mom kullanıyorum hem burayı kullanıyorum daha bir gelişme görmedim
egeninmother nino33 evet valla öyle bende yazılımcıyım bu kadar zor işlem değil ve kaş yıldır bu uygulama mevcut yapmak isteseler yaparlar da işte ..