20 aylık kızım var daha önce bu tarz post açtım mı bilmiyorum ama hatırlamıyorum yani neyse. Şimdi bir şeyi istediğinde işaret etmiyor mesela ya da ben bir şeyi gösterdiğimde dönüp bakmıyor ona endişelenmeli miyim ? Cidden delirecegm ya
İsmine bakar benim komutlarımı yerine getirir oyunlar oynarız o da kendi kendine oynar. Ayına göre oyuncakları oynar nasıl olacağını bilir bunda sıkıntı yok. Ama sanki o dediğim şeyleri yapmak istemiyormuş gibime geliyor ya da işine gelmiyor. Daha önce gördüğü bi kitabı ya da oynadığımız oyunu mesela unutmaz sevdiği birkaç şarkı var onlar çıksın hemen karşıma çıkar dans eder beraber de ederiz ☺️ama beni o işaretle göstermeme ve benim işaret ettiğime bakmama kafama karıştırıyor bazen oyun olsun diye kendi atradında döner her zaman değil ama bilmiyorum… gerçekten sormak istedim sizlere 😔😔bi anne olarak içim içimi yiyor … dil gelişimi konusunda anne baba anneanne gel hadi , hadi ya , güzel, Ayşe , gelse , giysi, mama , meme bunları net söylüyor cümle kurma daha yok tabii 🫠